Dulvák vadunk...
Megérkezésünk napján nyitottunk egy bankszámlát, vettünk két telefont.
Másnap vettünk egy bazi jó verdát is -potom pízért. Na ez volt tegnap. Erről szól a mai szösszenet.
Ma amúgy beindult a verkli is -megkezdem barista okulásomat, ami minden nap itteni idő szerint 5-ig tart egészen péntekig.
Jövő héten sommelier diploma kurzus hétfőtő csütörtökig, reggeltől estig.
21-től két héten át bartender okosság (mondjuk ez csak esténként van).
Közben meg 2 továbbképzés kosár edző ügyileg (ez már csak a hobbi rész).
Szóval unatkozni egészen biztosan nem fogok.
Így hát mindenki kövesse jól nyomon az eseményeket, hátha.
Szóval a járgány.
A száraz adatok:
1996-os évjárat.
Antracit gyöngyház fényezés.
4980 mm hossz, 2780mm-es tengelytáv, 1785mm-es szélesség, 1370mm-es magasság.
5 sebességes (Steptronic) automata váltó. Azaz kézzel is kapcsolgatható.
2.5-ös V6-os moci, 173LE-vel, és 222Nm nyomatékkal.
És vajpuhán járó motor, jellegzetes V6-os hangokkal.
A futómű hangolása már-már túlzottan lágy, a karosszéria kellemes ringását az út keresztirányú bordái törik meg néha.
A belső tér brutális méretű -mondjuk a külső is... :)
Minden létező elemet motor mozgat.
Ja, és járt hozzá egy kínai techno-szintipop egyveleg CD is, amit Pappára akartam hagyományozni, de érthetetlen módon a kocsiban felejtette ezt a becses darabot.
Ami az árat illeti: gigászi 3100 dollár.
nájsz...
VálaszTörlésBár a mi Böhömünknél azt tapasztalom, hogy VAGY vajpuhán jár a motor, VAGY V6-os hangokat hallat, de együtt a kettőre még nem volt példa. Én az utóbbit szeretem :-)
Kitartást a bizi schedule-höz.
ázz, ottfelejtettem a legkirályabb bulicédét!
VálaszTörléskinai-techno-szintipop-mulatós! már most hiányzik! :)
Ha ennyire ragaszkodsz hozzá, akkor a vasárnapi barbi-partyra elvihetem! :)
VálaszTörlés