2009. szeptember 21., hétfő

Amiért ez egy nagyon más fíling

Ma a következő történt velem:
Elmentem egy bevásárló központba, hogy vegyek egy szárító gépet.
Meg is vételeztem annak rendje és módja szerint.
Hozom ki az árút. Kinyitom a kocsi összes ajtaját, hogy hova rakjam be.
Nem kicsi az autó, de sedan, és hát sehova sem fért be...
Pontosabban az ajtónyílásokon nem fért be, szintúgy a csomagtartóba.

Egy középkorú kiwi jóember odajött hozzám:
Hey, my friend! Working on an impossible thing, don't you?
(Lehetetlenre vállalkoztál barátom, nemde?)
Yeah, it seems.
(Igen, nekem is úgy tűnik.)
Just a minute. I get you something.
(Egy pillanat, hozok valamit.)
Aztán visszajött egy kötéllel.
Belegyömöszöltük a csomagtartóba a cucc harmadát, mondjuk (ennyi fért be).
Aztán elkezdte a kötéllel odakötözni az autó aljához, csomagtartójához, mindenhova.
Amikor jó erősen odarögzítette csak ennyit mondott vigyorogva:
Take care. We might see each other soon.
(Vigyázz magadra! Lehet egyszer még találkozunk.)
Én meg leesett állal beültem a kocsiba és hazavezettem.

Nemcsak hogy odajött minden kérés nélkül segíteni, de a saját kötelével nekiállt odakötni a szárítót a kocsihoz, aztán minden szó nélkül rám hagyományozta (nem mintha akkora értéket képviselne a kötél, de mégis az egész gesztus)...

1 megjegyzés:

  1. Well... nincs más hátra, add tovább, s tegyél te is jót valakivel :-) Lovely warm fuzzy feeling :-)))

    VálaszTörlés