2010. február 1., hétfő

Új szerzemény

Hogy a zátony mennyire bazi drága, arra tökéletes példa új szerzeményünk.
A Trademe-n vettük 1.5 dollárért (súlyos 200 forint).

Tegnap reggel nézegettem a Trademe-t (olyasmi mint Magyaro.-n a Teszvesz), mert egy kaliforniai bort kerestem.
A kereső mezőbe beírtam hogy wine.

Nemcsak a borokat, de minden olyan dolgot kiadott aminek a nevében ez a szó benne van.
Így például ezt a kis bortartót is.
Rányomtam. Az aukció este nyolckor zárult le.
Közben ugye én elmentem dolgozni, és amikor éjjel hazaértem csodálkozva láttam hogy megnyertem a licitálást. Ráadásul ezzel az irgalmatlan összeggel...
Úgyhogy ma délben elmentünk, hogy felmarkoljuk a szajrét.

Ilyen volt amikor elhoztuk

Ilyen lett használat közben

Hibátlan állapotú kis (9-es) bortartó.
Tökéletes lesz azoknak a borainknak amik ugyebár dugósak (ezeket fektetve kell tárolni, szemben a csavarzáras palackokkal amiket nem szükséges).

Ja, és még egy Gisborne -i rozét is kaptunk hozzá ajándékba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése