2010. február 12., péntek

North Harbour Stadium

Megfogadtam hogy bemutatom azokat a helyeket ahol dolgozok.
Na nem azért mert ez a rögeszmém (mármint a munkahelyek bemutatása), hanem mert ezek által nagyon sok intézménybe nyerhet az ember betekintést (és ez által egy kicsit az itteni életbe is).

Mivel pillanatnyilag három helyen dolgozok egyszerre (ráadásul ebből kettőnél a helyszín állandóan változik - értsd catering munkák ahol a rendezvények szabják meg hogy hol vagyunk), így lesz miből válogatni a helyszíneket illetően.
Ráadásul most kaptam egy egészen új, és kecsegtető munka ajánlatot, így lehet hogy a háromból négy lesz hamarosan...
De ne rohanjunk ennyire előre!

Ma egy 'Super 14' meccs volt a rendezvény ahol tevékenykedtem.
Gyakorlatilag a tavalyi év két legjobb rögbi klubcsapata csapott össze.
Névszerint ők a 'Blues' és a 'Hurricanes'.
A stadion ahol megrendezték a mókát a Blues hazai pályája, a North Harbour Stadium.


Több szempontból is új dolgokat hozott életembe a mai alkalom.

Egyrész először láttam komoly rögbi meccset élőben - meglepően jó móka!
Eddig azt gondoltam a rögbiről hogy 30 féleszű izomagy letépi egymás fejét 2x45 perc alatt.
Ez mondjuk igaz is, de sokkal látványosabban és élvezhetőbben mint azt eddig sejtettem.

Aztán ma szembesültem azzal hogy mit is takar a showbusiness igazán...
Elég sok meccsen megfordultam már, rengeteg sportágat illetően.
De azzal ugyebár ilyenkor szembesül az ember hogy mitől olyan nagy élmény meccsekre járni.
Az még hagyján hogy egy tömött stadionban irgalmatlan hangulat tud uralkodni.
De a körítés! Na az a nem semmi!
Tüzijátékok, cheerleader csajszik, olyan konferanszié aki ugyanabban a stílusban vezeti fel az eseményeket mint azt a box meccsek előtt láthattuk.
Aztán hatalmas robajjal megjelenik az NZ NAVY (haditengerészet) csapatszállító helikoptere, leszáll a pálya közepén hogy a meccs labdáját lerakják a kezdő pontra...

Ezek után már szinte magától értetődő hogy a VIP teremben - ahol supervisorként szintén ma debütáltam - mik vannak és milyen tálalásban.

Akit maga a stadion jobban érdekel az a fönti hivatkozáson találja a hivatalos weboldalukat.

2 megjegyzés:

  1. S akkor mikor alszol??

    Amikor anno, jó régen új-zélandi utunkra indultunk, a reptéri kávézó tévéjén éppen az írek és a kiwik gyapálták egymást rögbimeccsen. Vagyis inkább az utóbbiak gyapálták az előbbieket. Volt őrlődés, hogy kinek drukkoljak...:-)

    VálaszTörlés
  2. :)
    A kiwik egész egyszerűen más dimenzióban művelik ezt a sportot mint a világ többi részén élők...

    Minden év febrárjában van a Sevens, ami a világ legjobbjainak tornája Wellingtonban.
    A mostani tornát volt szerencsém végignézni -igaz csak tévén keresztül.
    Kell-e mondanom hogy az All Blacks hogy szerepelt?

    VálaszTörlés