2009. október 1., csütörtök

Tegnapi interjú

Tegnap egy nagyon mókás szituáció történt velem.

A történeti hűség kedvéért: 3-ra behívtak egy étterembe állásinterjúra.
Megadták a címet, én megnéztem a google maps-en hogy hogy tudok eljutni oda, majd biztos ami biztos fel is írtam egy cetlire amit beraktam a kocsiba.
Csak az étterem nevét nem írtam fel a papírra. De hát egy címen csak egy étterem lehet -gondoltam naívan...
Hát nem így volt.
Ugyanazon cím alatt 5(!) különböző étterem és kávézó szerepelt...

Mit volt mit tenni, bementem az egyikbe.
Elegáns keleti étterem, külön bár szekcióval.
Lépcsőn fel, kiasszony mosolyogva vár.
- Hello, az interjúra jöttem.
- Jó napot. Mindjárt szólok a főnöknek. (és előhívta a főmókust)
Főnök kijön.
- Hello. Ezeket a papírokat kéne kitölteni. (elémrak vagy 10 oldalnyi anyagot)
Csodálkozva nézem, de ha ezt akarja, hát legyen.
Gyakorlatilag tök ugyanazok a kérdések szerepeltek rajta amiket már leírtam az önéletrajzomban -ráadásul rá volt írva a lapra hogy csak azokat tüntessem fel amiket a cv-mben nem írtam le...
Most adja be üres lapokat?!
Na mindegy, kitöltöttem mindent és visszaadtam.
Fickó nagyon örül, olvasgat, fülig ér a szája.
Kérdez mindenfélét, válaszolgatok.
Majd a végén közli az elképzeléseiket (a többi tulajdonos társával), meg hogy van egy raklap éttermük, szóval hurrá ezerrel, minden nagyon tetszik neki velem kapcsolatban.
Aztán kisvártatva hozzáfűzi hogy küldjem át az önéletrajzomat neki mailben, és előveszi a névjegyét.
Kicsit furcsáltam a dolgot, mert ugye most töltöttem ki mindent, ráadásul már elküldtem az önéletrajzomat neki egyszer.

Elköszönünk, kijövök és elindulok a kocsi felé.
Megnézem a telefonomat, egy nem fogadott hívás, hangüzenet.
Meghallgatom.
Hölgy reklamál hogy 3-ra beszéltük meg az interjút és mi történt velem...
Gyorsan visszahívom.
Kiderül hogy egy likkal arrébb kellett volna tevékenykednem úgy 40perccel korábban.
Vissza a helyszínre.
Belépek, sajnálkozva közlöm hogy nem egyszerű megtalálni az éttermet.
Hölgy szabadkozik hogy ez gyakran megesik velük.

Így lehet véletlenszerűen egy nap két egymás melletti helyre is menni interjúzni... :)
A folytatásról reményeim szerint hamarosan beszámolok.

3 megjegyzés:

  1. Tessek, megvan a taktika! Menjel be minden szimpatikusnak tuno etterembe, hogy jottel az interjura!:-)

    VálaszTörlés
  2. Igen.
    Ráadásul mindenhol iszok egy kávét, az elegáns éttermekben homárt eszek vagy kaviárt.
    Nem is rossz ötlet!

    VálaszTörlés
  3. Nem ertem, akkor mi a helyzet az elso hellyel kapcsolatban, kihagytam valamit?

    Moni

    VálaszTörlés