2010. január 10., vasárnap

Telefon beszélgetés

Arra mennyi esély van hogy az ember Új-Zélandon telefonon ivritül beszéljen valakivel?
Pedig ez történt ma velem.

Munka. Felhív egy mókus -egy étterem tulajdonosa.
Bar manager pozícióba jelentkeztem hozzá valamikor.
Már az első kérdésével meglepett.

- Do you speak hebrew? (Beszélsz héberül?)
- Aaaah, yes, a bit. (Őőőő, igen, egy kicsit.)
- Ata m'daber ivrit?
- 'k tzat.

Utóbbi két mondat ugyanaz mint az első kettő, csak ivritül...
Aztán még pár kérdést feltett -véletlenül sem angolul, amikre válaszolgattam, majd mondtam neki, hogy nekem azért mégis csak jobban megy az angol, így ha nem bánja inkább váltsunk.
Annyit magyarázatul, hogy az önéletrajzomban -amit ugye elküldtem neki- szerepeltek izraeli vonatkozású dolgok is.
Holnap este személyesen is találkozunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése