2010. március 4., csütörtök

Új-Zélandi borok Magyaro.-n

A héten - igen hosszú és nem kevésbé nehéz időszak után - végre aláírtam két igen kecsegtető munkaszerződést is.

Ezzel a kettővel felváltom azt a tömérdek rész munkaidős állást amiket eddig töltöttem be.
Mivel Új-Zélandon gyakorlatilag minden igazolásához referenciákkal kell bírni - lehetőleg helyivel - így nem elhanyagolható egyik munka sem amiket az elmúlt időszakban végeztem.
Ez azért mégis más. Pihe-puha érzés.

Ha azt mondom megnyugtató volt végre a szignómat a két szerződés aljára biggyeszteni, akkor enyhén fogalmaztam.
Szóval örö' és bódottsá'...

Családom azon része akik Magyaro.-n tartózkodnak mindezt két bor különlegességgel ünnepelték meg.
Tudom hogy mennyire nem egyszerű Magyaro.-n kiwi borokat vásárolni: annak idején én sem kis utánajárás révén jutottam hozzá a zátony boraihoz.
Most minden elismerésem az Övék, akik két viszonylag ritka darabhoz is hozzájutottak.
Íme:


Marlborough. Mind a kettő innen származik.
A Sauvignon Blanc-t megértem, mert ennek ez a 'hazája', túlzás nélkül állíthatom hogy a világ legjobb SB-jait adja ez a régió.
A Merlot/Cabernet Sauvignon Cuvée viszont több, mint meglepő.
Legalábbis innen.
Ehhez ugyebár egészen más klimatikus viszonyok kellenek (itt Hawke's Bay az a régió ami rendelkezik ezzel), nem is beszélve a termőtalajról.
Minden esetre kíváncsian várom az értékelésüket!

És ezúton is szeretném megköszönni Nekik hogy végig bíztak bennem - ez mérhetetlenül sokat jelent nekem.

Én egy francia pezsgőt vettem az ünneplésre.
Igazi különlegesség.
Akit érdekel az értékelése, az a http://spiritsandwines.blogspot.com-on olvashat róla hamarosan.
Ezt a pezsgőt a családom egészségére fogjuk inni.

7 megjegyzés:

  1. Minden elismerésem és gratulálunk hozzá!!

    VálaszTörlés
  2. A sikereidre, kedves Krisztián! Gratulálok. Biztos nagy-nagy megnyugvást jelenthet!

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépen!
    Hát, igen. Eléggé nehéz volt az eddigi időszak.
    But it's over. Szerencsére.
    Moni: egyik este ír whiskyt fogok inni a Te egészségedre! :)

    VálaszTörlés
  4. Adri: Köszöni! :)
    De most má' aztán mesélhetnél az új melódról is...

    VálaszTörlés
  5. Ha iszol, arra igyál, hogy jól menjen a holnapi piac! (S köszönöm! :-))

    VálaszTörlés