2010. március 31., szerda

Szösszenetek a rögbi klubból

Ma elég nagy felfordulás volt a rögbi klubban.
Négy óra leforgása alatt ezer embert sikerült kiszolgálni.
A főnököm (egy hatvan körüli viccgép)- aki ma egy fél órányit beugrott segíteni nekem a következő szöveget intézte hozzám munka közben (egyszerre három társaságot szolgáltam ki):
- How many hands do you have at the same time? What are you - a bloody Shiva, man?
(Hány kezed van egyszerre? Mi vagy Te, egy elfajzott Shiva, öreg?)

A másik sztori inkább csak elgondolkodtató.
Vérzett az orrom (minden jó családban előfordul - az én orrom már a méretéből adódóan is nem rövid ideig tudja ezt művelni).
Kimentem a wc-re, küszködtem a csapnál ezerrel hogy elállítsam valahogy a vérzést.
Közben tíz év körüli kislurkó bejött - kicsit tartottam tőle hogy megijed, de nem tette.
Rám néz:
- Are you okay? Can I help you with anything?
(Jól vagy? Segíthetek valamiben?)
Csak azért írtam le ezt a történetet, mert - sajnos - erősen kétlem hogy egy ilyen eset megtörténhetne Magyarországon. Engem minden esetre meglepett az egész.

1 megjegyzés: