2010. augusztus 2., hétfő

A benzinkúton

A következő szituáció épp az imént történt meg velem:

Szokásos reggeli turné: csajokat elviszem délelőtti tevékenykedésük helyszínére (Hédit ugye oviba, Magdit suliba).
Hazafelé jövet beugrok tankolni.
Amikor fizetnék kiderül hogy se lóvé, se kártya nincs nálam...
Reggel ugyanis kicsit későn keltünk fel és a nagy rohanásban az asztalon hagytam a cuccokat.
Szóval kérdem a kasszánál emberünket hogy ilyenkor mi a teendő. "Itt hagyjak vmit amíg hazaugrok?" -csak hogy érezze a bizalmat hogy visszajövök.
"Nem, dehogyis. Írjam le az adataimat egy lapra. Mikor tudod visszajönni?"
Mondom hogy egy órán belül.
Rendben, akkor várnak. És elnézést kérnek a kellemetlenségért.

Durva. Még ők kértek elnézést!
Aztán visszamentem, kifizettem a cuccot, semmi nem történt. Ürge mosolyogva kívánt szép napot...

2 megjegyzés:

  1. Ők kértek elnézést, hogy nem fizettél?! Nem semmi! ;-)
    Én 3 napig voltam benzinkutas és nálam is előfordult ilyen eset, hogy tankolt az illető, s utána derült ki, hogy se pénz, se semmi. A motor kulcsát kellett visszatartanom, amíg hazasétált. Ezt mondták a tapasztaltabbak, hogy itt ez a szokás. Majd ha hoz pénzt viheti a motort is. Érdekes helyzet volt mondhatom...

    VálaszTörlés
  2. Itthon a pénztárnál írják ki, hogy kártyát nem tudnak elfogadni ;), persze te vagy a *. Van egy kis különbség. Biztató hogy vannak még élhető helyek. Birosz

    VálaszTörlés