2010. április 29., csütörtök

Ahogy a kommunikáció kezdődik

Érdekes dolog a bor.
Na nem feltétlenül az azt körülvevő - már-már kultikus - jelenségekre gondolok, sokkal inkább azokra mindennapos helyzetekre amiket kitűnő érzékkel tud áthidalni.

Minden csütörtökön klub nap van a rögbi klubban.
Ez annyit jelent hogy a valaha itt játszott öregek (nem ritka közöttük a 80 fölötti versenyző) összejönnek egy kis eszmecserére.
Én szendvicseket kreálok Nekik, Ők pedig elborozgatnak-sörözgetnek és közben megbeszélik az elmúlt héten történteket.
Ma aszongya nekem az egyikük: "Jövő héten nem leszek mert 3 hétre Európába utazok."
Én ugye itt legtöbbször európai származású vagyok, ritka az az ember aki pontosan meg tudná mutatni Magyarország helyét egy térképen.
Mondja hogy Korzikára megy először a feleségével, aztán bérelnek egy autót és irány Franciaország - legalábbis a déli része.
Mivel emberünk szereti a minőségi borokat (külön Neki tartunk készleten egy korrekt Shirazt és egy nem kevésbé pompás Pinot Noirt), megemlítettem Neki néhány típust tájegységenként amiket feltétlenül ki kell próbálniuk.
Az mondjuk már csak hab a tortán, hogy csodálkozva kérdezett vissza hogy én honnan ismerem Franciao.-t és a borokat...

Egy másik alkalommal egy francia sráccal haverkodtam össze szintén a borok kapcsán.
Nem csak hogy gall a lelkem, de biokémikusként hosszú évekig dolgozott különböző borászatoknál.
Sok érdekességet tudtam meg tőle.
Ő egyébként a klub játékosa, akár csak az a holland mókus aki - és számomra ez volt a legmeglepőbb -szintén képben van a szőlőből készült italokat illetően.

Akiknek meg fogalma sincs a borokról (ma a kislurkók egyik maori edzője volt ilyen) azzal a sportok kapcsán elegyedünk társalgásba.
De ez már egy másik történet lenne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése