2010. július 12., hétfő

Cinderella Man - A remény bajnoka

Abban a szerencsés helyzetben vagyunk hogy az elmúlt időszakban több rendkívül jó filmet is sikerült megtekintenünk.
Ennek köszönhetően nem csak ebben a bejegyzésben, de a boros blogban is beszámolok egy másik nagyon kellemes kis alkotásról.
Ennek a posztnak a címszereplője azonban ennél lényegesen több.

2005-ös filmről lévén szó simán elképzelhető hogy több olvasónál nem pedzegetek új dolgot ezzel a filmmel. Nekem minden esetre most sikerült megtekintenem először. Pedig egy ideje a polcon porosodott - és mekkorát hibáztam amikor bugyuta angol címe miatt lemondtam róla.

A sztori nagyvonalakban: egy szép jövő előtt álló new yorki bokszoló egyszer csak szembetalálja magát a '29-es gazdasági világválsággal.
Karierrje megtörik, képtelen eltartani bájos feleségét és három tüneményes gyerekét.
Mégis óriási akaraterőről téve tanubizonyságot sikerül az ölébe pottyanó lehetőséggel mit kezdenie amikor évekkel visszavonulása után egy nagy nevű ellenfelet kap hogy méltó képpen búcsúzzon el a Madison Square Gardentől és imádott sportjától.

Valós alapokon nyugszik a történet, elképesztő színészi alakításokkal.

2 megjegyzés:

  1. Szia, tényleg nagyon jó film, nekem is nagyon tetszett.
    Anikó
    (és a blogod is jó, mikor folytatod az "egzotikus" zöldségek-gyümölcsök bemutatását?)

    VálaszTörlés
  2. Szia, és köszönöm a méltató szavakat!
    Az az igazság hogy nem voltam azóta a kínainál, de a héten remélhetőleg eljutok oda és akkor jól ki is próbálunk valami extra dolgot, vagy többet... :)
    Stay tuned!

    VálaszTörlés