A piac legnagyobb szereplője.
Mi tőlük vesszük a mi kis áramunkat minden hónapban.
Eddig is nagyon korrekteknek tartottam őket, eztán még inkább.
Már említettem hogy a havi számlák normál időn belüli befizetése automatikusan 10% kedvezményt jelent náluk a számla végösszegéből.
Nyilván az árképzésük eleve olyan hogy így fizeti a jónép a normális árat, amire aztán ha későn fizetsz rátesznek 10%-ot. Tiszta sor.
De mégis mennyivel jobban hangzik hogy ha normálisan fizetsz akkor elengedik az összeg 1/10-ét...
Úgy 2-3 hete megjelent nálunk egy igen mókás fiatalember aki még magasra nőtt 'vezérünknél' is lényegesen gyorsabban beszél. Nagyjából 25 szótagot mond ki másodpercenként.
Na ő egy energia szolgáltatótól került egyenesen mi hozzánk és ígért fűt-fát ha általmegyünk hozzájuk.
Némi rábeszélésre aztán aláfirkantottam egy szerződést ami a mostani árainknál hozzávetőleg 7-8%-kal olcsóbb díjakat ígért egy éves hűségnyilatkozat aláírása mellett.
És örömködénk vala.
Ma aztán vezetés közben csörög a telefonom.
Régi-új szolgáltatónk hívott.
Szomorúan értesült arról hogy váltani szeretnénk.
Mivel azonban rengeteg ügyfelüket kezdik elveszíteni, úgy döntöttek leviszik az áraikat.
Telefonos hölgyemény felolvasta az új versenyző által ígért árakat, majd amit ők tudnak ígérni.
Dióhéjban:
Ha maradunk náluk az új szolgáltató ára alá mennek 5-8%-kal.
Elintézik helyettünk az összes papírmunkát.
Sőt! Mivel lenne egy 150 dolláros lelépési díjunk az új szolgáltatóval kötött szerződés értelmében - ezt is kifizetik helyettünk.
Ja, és akkor még azt nem is írtam hogy ha elköltözünk, minden egyéb költség nélkül vihetjük magunkkal a szerződésünket az országon belül bárhová...
ez szuper! csak töredéke jó érzés is lenne a honi szolgáltatókban!(az üzleti fogásról nem is beszélve!)
VálaszTörlés